poniedziałek, 14 stycznia 2013

The most important things...

Czasami dopada mnie czarna myśl...co byłoby gdyby tak na przykład przejechał mnie rower... trafiam poturbowana do szpitala, patrzę , a nade mną pochyla się przystojny lekarz...Nagle decyduje się rozciąć moją sukienkę, a tam.. stare, sprane gatki ze strzępiącą się gumą...Ta wizja sprawiła, że zawsze mam "pod spodem" coś...ładnego...




Kobieta dbająca o swoje zdrowie wie, że powinna wyeliminować rajstopy ze swojej szafy. Nie dość, że nie grzeją (szczególnie latem) i nie wyglądają, to jeszcze mogą przyczyniać się do kobiecych dolegliwości. Zapomnij o rajstopach latem i na wielkie wyjścia. Ty i Twoje ciało poczujecie się bardziej komfortowo...


1 komentarz:

  1. Ja to mam wizje, że w wypadku wyjdzie, że mi góra z dołem nie pasuje... i nie pod kolor butów... i cieni na powiekach :)) ale to ostatnie, to tylko po pijaku więc jak piję, jestem perfekcyjna :))

    OdpowiedzUsuń